Алтан гахайн дайрлага


Эмэгтэй хүн байх нэг хэрэг ч эх хүн болж үзээгүй эмэгтэй жинхэнэ эмэгтэй хүний зан чанарыг гүйцэд олоогүй юм шиг санагддаг.Мэдээж үүнийг би өөрийн туршлага дээрээс хэлж байгаа ажгуу.Ээж болохоосоо өмнө би одоо байгаа шигээ тийм ч уян зөөлөн сэтгэлтэй байсангүй, хүнийг өрөвдөж хайрлахдаа ч маруухан байсан. Гэтэл ээж болсноос хойш хар аяндаа өөр болж байгаа минь мэдрэгдээд л ирсэн. Яаж өөрчлөгдөв?

Бэлэн нулимастай болох нь эхний шинж. Кино үзсэн ч, сэтгэл эмзэглэх сэдэвтэй нэвтрүүлэг үзсэн ч уйлаад байдаг болдийн байна.Бодвол илүү өрөвч зөөлөн сэтгэлтэй болснийх байх.

Уян хатан болно. Мэдээж биеэрээ уран нугараач биш ;) ухаанаараа, аливааг шийдвэрлэх асуудал дээр наана цаанатай ханддаг болно. Хэтэрхий туйлшрахаа болино.Хэн нэгнийг үнэн голоосоо үзэн ядах сэтгэл төрөхөө байна. хэхэ

Халамжтай болно. Хүүхэддээ анхаарал тавьж халамжилсаар байгаад хүн бүрт анхаарал тавих,туслах эрмэлзэлтэй болно

Тэвчээртэй болно. Тэвчээртэй болохын хамгийн анхны хичээл нь шөнө бүр босч хүүхдээ хуурайлна,хүүхдээ өвдсөн үед өөрийгөө үл хайхран зөвхөн хүүхдийнхээ төлөө гүйнэ.Өлссөн байсан ч олдсон хоолоо хүүхэддээ өгөхийг хичээнэ.Энэ ч хамгийн авууштай чанар юм шүү.

Зиа иймэрхүү өөрчлөлт надад бий болсон.Эмэгтэй хүн төрж хашрахгүй гэж бараг үнэн байх шүү. Төрж хашрахгүй хүүхнүүддээ хэдэн хэрэгтэй хаяг өгье.Дээр үед бид эмчийн амнаас эсвэл ээж эгч нараас үнэн худал янз бүрийн таамагаар л ээж болох процессийг судалдаг байсан бол одоо сайхан болжээ. www.amazingpregnancy.com, http://pregnancyandbaby.com зэрэг рүү ороод л жирэмсний хэдэн 7 хоног байдаг, би хэдэн сарын хэдэнд хүүхдээ олсон,хэдний өдөр төрөх вэ, хэвлийд байгаа хүүхдийн маань өсөх явц ямар байна, үс нь ургаж байгаа юу, хэр жинтэй болоо бол гээд л үй түмэн мэдээлэл байна лээ шүү.

Энэ жил алтан гахай жил гээд эмэгтэй бүр л дайрлаганд өртөж гудамжаар зөрж өнгөрөх 10 эмэгтэйн бараг 5 нь бөмбөг шиг гэдэстэй байх боллоошд. Энэ жилийн эхний 6 сарын байдлаар монгол улс маань 30 000 шинэ иргэнтэй болсон байх юм.

Гэтэл би ч бас юу дутахав гэсэн шиг бөмбөг залгичихсан сууж байдаг, хэхэ.Юун алтан гахай, юу гэж хүмүүс шиг тэгж хуйларч жирэмсэлж байдийн,би төлөвлөгөөтэй хүн гээд байсан чинь ёстой давахгүй гэсэн даваагаа 3 давна гэгчийн л юм болж байна даа. Зай завсар, боломж юугий нь тааруулаад надад заяах гээд ирж байгаа үрээ би гаргахаар шийдсээн.хэхэ.

Монголын үрс маш олон болтугай,гол нь ухаантай боловсролтой ажилсаг аж ахуйч хүн болгож өсгөх нь л чухал юм шүү...

0 comments:

Блогчин охин - Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger