Амьдарлын утга учир, аз жаргал,баяр баясгалан


Анхны бичлэг дээрээ нэгэн хөөрхөн цэнхэр нүдтэй охины зургийг тавьж блог бичиж эхэлсэн бол одоо би хөөрхөн охинтой болжээ.Алтан гахайн дайрлаганд дайруулж охин надад заяалаа.Ингээд би чинь хорвоод хамгийн нандин эрдэнэс болсон хүү охин 2 той боллоо.
Үнэдээ гэр бүлд хүү охин 2 заяах нь үнэхээр perfect гэж хэлж болно.
Хүү төрүүлсэн юм чинь одоо охинтой болох юмсан гэж хичээж төлөвлөөгүй,бие давхар болно гэж зүүдлээ ч үгүй байсан надад охин хайрласан бурхан тэнгэртээ талархаж байна.
Эмэгтэй хүн төрж хаширдаггүй гэдэг үг учиртай байж.Тээж төрүүлэхийн хэцүүг дурдвал хэн ч хүүхэдтэй болохыг хүсэхгүй байх,харин төрүүлсэн үрээ харж баярлаж үнэрлэж суухын жаргалыг мэдэрсэн эх хүн л дахин хүүхэд төрүүлэх зүрх зориг гаргадаг байх.
Хүүхэд гэдэг тэр чигээрээ ариун нандин зүйл юм.Энэ хорвоогийн сайхан муухайг ялгаж салгахгүй тэдний нүдэнд өчүүхэн ч хир буртаг үгүй.Өдөр өдрөөр шинэ зүйлийг сурч мэдэж байгаа үрээ хараад ээж нь бөөн баяр."Охин минь одоо намайг таниад инээдэг болсон, гараа сарвайлгаад юм барих гэж хичээж байна" гэхчилэн юм бүхэн л баяр авчирна.
Амьдарлын баяр баясгалан болсон үрсүүд минь!

0 comments:

Блогчин охин - Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger